Översikt

Yo nu sitter jag här igen. Klev just upp, to be honest.

Fan jag hade fett kul igår. Förfest hos Mickan. Haha charader! :D
Vi skulle skriva ner varsin 'scen' på en lapp och sedan blanda och dra en av dom, smat en person man skulle utföra uppdraget med.
Min idé

"Jafar slåss"


Jag tror det var krille och en av göteborgstjejerna som gjorde den.. Haha. Hur fan visar man det?
Och hur fan kom Mickan (tror jag det var) på det? :O

Sedan blev det krogen med våra typ VIP-biljetter, två gratis drinkar var aight ;)
Dansa. Dansa på högtalarna, ramla ner, upp igen, dansa. I love it.

Jag hittade en stackars 17åring.. damn, pedofil-jag..
Närå, han borde ha avrit 18 iaf, eftersom han kom in, men jag tror fan inte det. Han smugglades nog in bakvägen..
Sprang dock ifrån honom - som jag så snällt alltid gör - när jag skulle till bussen. Han skulle i alla fall få skjuts av Bambi. Hur fan träffade vi honom? Tror inte någon av oss kände han? :O
Weird..

Therese försvann mystiskt. När jag hämtat ut väskan runt 2 hade jag fått ett sms om att hon mådde dåligt.. :(
Maria försvann också. Eller var det jag som försvann?
Fan, varför blir det alltid så här..?

Damn, jag måste dock sluta prata så mycket när jag blir lullig. Sa väl typ 100 att X är fett snygg.. och Y.. :O kan jag sluta någon gång? Behärska dig! >=[

Kommentarer
Postat av: maria

haha men du försvann ju, vi skulle ändå gå skilda väger till varsinna bussen.

2008-11-15 @ 15:32:54
Postat av: Therese

Hahahaa. Men alltså jag gick typ 20 min innan dom stängde anyway. :) Jag hade sjukt roligt i alla fall. Haha. Pedofil.

2008-11-15 @ 15:53:12
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0