Ja.. Man undrar ...

Alltså... varför luktar jag killparfym?



Kom just hem.. Sa till nån random kille på bussen att jag var bisexuell. haha alltså jag minns inte ens varför jag sa det.. Han var bara störig... LOL
Han sa att det var coolt och sen gick han in på detaljer hur han slickade en tjej..

Ville jag höra det?


Sedan tänkte han kliva av på min busshållsplats och gå hem med mig, för att sedan gå hem till sig, men jag sa nej och åter igen bestämt nej. Skulle han liksom gå typ en mil eller vad det nu är till brunflo.. No, så jag tvingade kvar honom på bussen... dels också för att jag inte ville att han skulle veta vart jag bor.. :S

Även att han hade tjej. Fel att prata med henne om sina sexuella fantasier. Jag vill verkligen inte höra... damn.
Förstör min natt. Kul. Nu kommer jag drömma mardrömmar om nått.
Danke schön. Naaaat....


Wtf.
Nu har jag ansträngt mina små fingrar enough..
God natten


Btw, hur fan låter Kim Possible?
Bambi sa att jag lät precis som henne? Jag har ingen jävla aning om vem det är. Tjej, kille?... Har dock ett svagt minne av att Robin pratade om denna någon. Whoo???


blää..
God natt

Kommentarer
Postat av: maria

HAHAHAHAHAHA det var så jäkla kul när du berättade om bussresan. Det ver kul igår :) det gör vi om

2008-11-15 @ 15:30:04
Postat av: Therese

Haha. nice.

2008-11-15 @ 15:48:14
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: c

kim possible, en tecknad tjej med rött hår som löser alla världens problem med en hamster. or something like that.



skrämmande att du blir jämförd med henne dock?..

2008-11-15 @ 20:23:30
URL: http://coestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0