Hiiiiiigh, running wild among all the stars above...

Höhö det är ju rökmaskin jag luktar. Damn
Rökmaskinen rökte på mig hela kvällen. :S
Palla vara så hög på allt. Damn you!

jeaaa... James blunt är ju lite bra... maaaah...


Oh vill ni veta? :O :D
Jag vann en jordglob, en dammsugare, en tv, en symaskin, några tavlor mm på Tradera idag!

Wahooo! :D


Och jag fick ett dockskåp idag!
Gaaah jag blir så besatt av allt jag tycker om. (T.ex. mr Hayes. Kan jag prata om något annat?  Njaaa...)

I natt drömde jag endast om dockskåp och allt som har med det att göra. Jag är besatt. Damn.
Det första jag tänkte imorse när jag vaknade imorse var 'Dockskåp'

För er som inte vet; jag ska göra en animerad film - därav behöver jag dockskåp, där min leriga animationsfamilj ska bo.
Det ska typ vara en musikvideo. Ska bli fett nice hoppas jag, annars blir jag arg.. :(
Men damn, nu ska jag sova.


Gottt nattt!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Coolt med dockskåp! Jag och mitt ex skulle inreda mitt gamla dockskåp och släppa in våra råttor där, och sen filma och lägga på prat. Det hade blivit skitkul! Om inte min gamla mor hade slängt bort dockskåpet :(

2008-11-15 @ 15:36:30
URL: http://www.backahastar.se
Postat av: Therese

Jag förstår precis. Jag blir också besatt av saker som jag tycker om. Men det är bra. Då är man passionerad. Haha.



Btw, filmen kommer nog bli aaasbra.

2008-11-15 @ 15:50:27
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0