Yrken

Det går åt helvete med mitt tal..... :(
Jag kommer inte på vad jag ska skriva. Har fan ingen inspiration alls. Och jag är fett trött, jag missade vad som kunde ha blivit min sovmorgon imorse. Ingen tog närvaro på skolan förrän efter lunch = jag kunde ha sovit till.. tio?
Men icke. Där satt jag snällt och lyssnade på en brandman, en brandingnjör - eller vad han nu kallade sig - samt en pilot. Mycket intressant. Nej. Jag har inga planer på att bli något av det, men mitt drömyrke fanns inte med på denna yrkesförberedande dag. :(


It's Louise, bitch
Jag färgade håret igår :)
Min vän Sandra var snäll och fixade det. Det gick mycket bra. Jag är
nöjd. Det ser i ochför sig nästan likadant ut, men nu dock utan äcklig
utväxt.



Jag kan även passa på att förmedla att jag har ont i min högra kind.
Antingen så har jag bitit mig där flera gånger
eller så håller jag på att få en till visdomstand, bredvid den förra?!
Det gör fett ont och varje gång jag tuggar biter jag i tandköttet som
på något sätt lagt sig över tanden. Den vassa tanden.
Stackars mig. jaaa. :(




I helgen kommer Carro på besök :) Min kära syster. Så då ska hon, jag och Madde gå på stan för jag fick ledigt till 16.00. Fett nice. Sen på kvällen ska vi kanske hitta på något. Det var så länge sen vi sågs..



Men åter till saken.. MITT TAL!!! Jag kommer inte på något..
Och nu har jag ont i huvudet också. :(




Whaaaaat to do?!

Kommentarer
Postat av: M.

Håret blev iaf nice!
Du vågade fråga honom om ledigt alltså? ;)

2008-05-21 @ 20:28:29
URL: http://meast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0