Min framtid är räddad!

OMG!

Jag har hittat världens bästa utbildning! Verkligen.
Så fort jag slutat gymnasiet MÅSTE jag dit! Till Trollhättan. Ett måste.

http://www.svenskastylistskolan.se/stylistutbildning.php

Kolla bara på allt roligt man får lära sig; make-up, hairdesign, fotodesign,  floristdesign, manikyr, färg och stil, personalshopper.

Oh My God

Man kan läsa på deltid i 22 veckor, eller på heltid i 10 veckor. Låter det inte helt fucking underbart!
I 10 veckor, måndag till torsdag, från kl. 09.00 till 17.00 är man på skolan och lär sig i princip allt jag vill bli! :D


Oooh..... Om jag ända gått ut skolan redan så jag kunde söka nu! NU! :(

Min framtid känns säkrad. Jag har en plan!


xoxoxoxoxoxoxoxoxox Louise*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0